maandag 24 juni 2013

Nieuwe blog over films (alweer een? ja, alweer een!)

Sinds enkele maanden schrijf ik wel eens een filmrecensie die ik dan hier publiceer. Dat komt omdat ik sinds februari operateur-vrijwilliger ben bij Cinema Middelburg, het filmhuis in mijn woonplaats.


Dat is leuk om te doen, maar het heeft niet zo veel raakvlakken met wat ik verder schrijf op dit blog. Daarnaast ben ik een actief label-gebruiker en met twee aandachtsgebieden begint dat verwarrend te worden. En tot slot wilde ik de recensies in een andere sfeer publiceren en daarnaast nog veel meer over filmkunde schrijven. Dus maar een eigen filmblog opgezet:

Weer een filmblog

De reeds gepubliceerde recensies laat ik hier staan, maar zijn ook daar terug te lezen. Alle nieuwe recensies komen alleen op mijn nieuwe blog terecht.

Veel plezier!

(Voor de archivarissen onder ons: mijn laatste recensie, Hyde Park on Hudson, gaat onder andere over Margaret Suckley. Zij was de personal archivist van Franklin D. Roosevelt en de eerste archivaris van de Franklin D. Roosevelt Presidential Library and Museum.)

Plaatjes
http://authorhive.files.wordpress.com/2010/10/movie-screen.jpg

Geen opmerkingen: